Studier en lördag - märks att inlämningen närmar sig

Nu tar jag lördagskväll! Har varit ovanligt disciplinerad och säkert suttit och skrivit i en hel timme mitt arbete och då kan ni ju tänka er hur det brukar vara vanligtvis.... Mitt största problem just nu är att jag bara har 50 ord kvar för att hålla mig inom begränsningen, men massor mer smarta saker som jag vill få sagt, men det sparar jag till på måndag! Någon måtta får det vara när det ändå är helg, inte för att jag ska ut på några äventyr direkt, men lite slappande i soffan med ett glas rödvin kan ju vara rätt skönt det med! Hade även tänkt att försöka åstakomma ett recept på hallonmaräng, så får vi se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0