Tillbaka till vardagen...

Nu är vi äntligen hemma. Kan ju bara säga att bilåkande i mörker o regn inte är det roligaste man kan ha för sig. Tack och lov  så var Henrik tålmodig och orkade köra hela vägen. Jag satt brevid och stod för underhållningen istället. ;)

Har varit hemma i någon halvtimme. Packat upp väskan lite halvt om halvt och även varit och köpt frukostmat. Nu väntar sängen och imorgon är det tillbaka till vardagen igen. Ska ha seminarium 9-12 om något som jag inte har läst än. Men jag var faktiskt duktig och läste lite annat gällande skolan under bilresan, så länge det var ljust ute alltså.

Är så ofantligt trött och att det är min egna säng som väntar i natt är ju inte direkt negativt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0