Fredag!

Äntligen, äntligen, är denna fredag  nästan avklarad. Sitter i soffan, mätt och belåten efter en riktigt god tacomiddag med Henrik. Blev riktigt mät trots att jag ändå höll mig ifrån att äta alltför mycket av chipsen och massa ost och sånt. Spar plats för lite glass senare ikväll istället och så blir det väl lite mer frossande imorgon då det är party som gäller! Ska bli riktigt, riktigt kul!

Vår redovisning gick över förväntan också. Läraren lät riktigt nöjd och detta trots (eller kanske det blev bättre?) att två i gruppen inte dök upp. Vi hade dock en riktig klippa som hoppade in och snackade dubbelt så länge och sedan fick vi andra komma in och addera lite verklighetsanknytning också. Mycket praktiskt!

Den förutspådda huvudvärken jag nämnde i förra inlägget lyckades jag dock undvika. Däremot blev jag enormt trött på tåget på väg hem och somnade faktiskt så pass mycket att en medpassagerare petade till mig vid slutsstationen. Tur att det ändå var dit jag skulle säger jag bara!

Nu väntar lite idol och sånt. Bara jag som ser fram emot hur det ska gå när idolerna ska tolka ABBA? Spännande tema tycker jag! Finns det ork blir det även att färga håret senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0