Fredagskväll med TV:n

Mycket att se på TV ikväll. Massa musikprogram på en gång. Min plan är att se dobidoo i vänran på att idol kommer igång så jag kan skippa deras reklamavbrott. Vet inte riktigt varför jag ser på Idol, de flesta framträdandena är lite halvdana, men det är samtidigt kul att se artisternas utveckling. Brukar dock skippa själva utrösningsdelen, är för blödig för den och är inte tillräckligt engagerad. Dessutom börjar ROBINS ikväll. Ni som inte sett det har ju missat något riktigt bra. 21.00 på SVT1.

Anledningen till min tv-dejt är för övrigt att Henrik jobbar kväll och jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Har tänt levande ljus i vardagsrummet och ska laga mig en kopp te och ta lite mörk choklad. Vi har nämligen lyxat till det och har köpt hem mörk choklad med apelsinsmak, otroligt gott faktiskt!

Sen kan jag ju avråda alla från att köpa värmeljus på billiga ställen. Våra verkar innehålla mer plast än stearin....

Kommentarer
Postat av: Erica

Här är en till som jobbar tidigt imorgon, 6.30-18.30 hela helgen så jag ska upp kl. 4.30. Med tanke på att jag varit så trött idag på jobbet att jag skrattat hejdlöst åt fruktansvärt tråkiga saker, så borde jag verkligen sova nu. Ja nu... God natt! :D

2008-10-17 @ 20:23:56
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Malin

Då borde jag med andra ord inte klaga som inte behöver stiga upp förränn 6? ;)



Sova för mig med nu kan jag lova... =)

2008-10-17 @ 21:49:44
URL: http://draktand.blogg.se/
Postat av: Erica

Man kan ju egentligen ha rätt att klaga oavsett vilken tid man går upp, om det är så att man måste jobba på helgen. Och med tanke på vädret idag så är det ju lite lagom trevligt att sitta inspärrad på jobbet. mutter mutter :)

2008-10-18 @ 11:38:49
URL: http://www.cheeserica.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0