God morgon!

Undrar vilka fler som tycker att detta är en god morgon? ;)

Jag personligen känner mig faktiskt oförskämt pigg, om än lite småhungrig. Som alltid dag efter alkointag med andra ord. På grund av att vi bor i nynäshamn fick vi ju även plågas genom en nattbusstur på hemvägen. Den tog lite över 1,5 timme från Gullmarsplan och stannar då vid varenda liten station på vägen. De flesta lyckas somna, men jag var klarvaken. Kan bero på att jag hade bestämt mig för att inte bli så trött och därför tog två kaffekoppar efter maten (som för övrigt var otroligt god!) samt en redbull. Kan väl vara de som är orsaken till att jag fortfarande är såpass vaken...? Väl hemma var jag rätt pigg, men kröp ner i sängen med mp3spelaren med ljudboken. Något som snabbt gjorde att sömnen infann sig. Mys!

Drömmer hela natten mardrömmar om hur jag missar nattbuss efter nattbuss och aldrig lyckas ta mig hem. Usch! Vaknar vid 8 och kan omöjligt somna om så det var bara att gå upp och stilla hungern med lite frukost. Sitter nu och tittar genom fönstret och funderar på om det kan vara läge att ta sig ut i stallet, trots ruskväder...

Jojustja, kan säga att min bowlingform gick lite upp och ner. Första serien var hyfsad, andra serien slog jag en fyra strikar i rad, den sista gick inte allt för bra. Sen i stan blev det en tur till ett ställe på söder som mer var som en krog än ett dansställe. Men vi lyckades dansa lite där ändå. På väg till nattbuss blev även Burger King hedrade av vårt besök.

Min kamera fick stanna hemma så är ni intresserade av kort så kan det evetuellt dyka upp nåt på Maddes blogg framöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0