Godmorgon!

Har egentligen inte riktigt tid att blogga på morgonen men när man ändå hamnar vid dator är det ju lätt hänt. Har precis ätit min rutinmässiga frukost bestående av havregrynsgröt med äppelmos och knäckebröd med leverpastej + gurka. Dessutom har jag ju skippat aleoveran men tar istället ett glas proviva om dagen och jag upplever att min mage faktiskt mår lite bättre av det!

En stor del av mina morgonrutiner går till att äta frukost samt göra matlåda. Vad gör ni på morgonen innan ni går hemifrån? Hörde just på radion om en tjej som tog en morgonpromenad varje dag, något jag aldrig skulle klara av att göra frivilligt. Nu blir det ju en snart ändå, eftersom jag måste traska ner till bussen, men det är ju ändå efter frukost, dusch och annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0