Ikea-shopping!

Det är nu jag önskar jag hade de kunskaper och den ork de där modebloggarna har som lägger upp små söta kollage över saker de har handlat. Vi var nämligen på Ikea idag och kom hem med lite av varje. Främst saker som planerat faktiskt.

  • En servis, kopia av höganäs, i mörkblå/grå och ljusgrönt.
  • Nya bestick (de gamla är omaka, traisga och rostiga)
  • En trådback till badrummet, nu ska här bli ordning!
  • Massor av ljus, både block och värmeljus
  • Stekpanna - ingen mer bränd mat! (kan man ju hoppas)
  • Köksvåg, alltid bra att ha, inte bara till mat!
  • Småsaker till köket, saxar, decilitermått och annat "bra-o-ha"
Kann verkligen rekommendera Ikeashopping en vardag strax innan löning. Otroligt lugnt och stillsamt för att vara just det stället faktiskt. Nu gick vi ganska direkt till självplocksavdelningen dessutom och det gjorde väl det hela inte sämre.

Har dessutom varit hos frisörn idag också. Gick dit och lyckades få en drop-in tid direkt. Ibland ska man ha tur! Nu är håret återigen i den sköna längd det var för två månader sedan och det är underbart. Imorgon kväll blir det att stoppa i färg också.

Jag kommer väl antagligen sitta med huvudvärk imorrn, med tanke på att jag brukar få det efter psykiska ansträgningar och det är verkligen en sådan imorgon. Jag hatar att redovisa saker jag inte är säker på om jag har rätt om. Speciellt i den nuvarande klassen som är full av folk som ska ifrågasätta etc.

Kommentarer
Postat av: MalinS

Åh, såg den servisen på Ikea. Snygg!

2008-10-23 @ 22:25:50
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0