Lördagsfilosoferande

Det känns verkligen att vintern är på väg nu. Speciellt eftersom jag dessutom fick veta att det blir VINTERTID nästa helg! Frös en del på jobbet idag och det blev många tröjor på ute i stallet också. Hoppas det betyder att det är möjligt att åka lite bräda i vinter. Förra året var vi ju i Canazei, vilket var helt underbart, men någon sådan långresa är inte inplanerad i år. Däremot skulle en tripp eller två till svenska fjälll inte vara helt fel!

Sitter nu och har precis ätit middag, småsneglar på lyxfällan och ska snart hälla upp lite vindruvor och glass. Idag på lyxfällan är det en egen företagare som har fått hjälp att strukturera upp sin ekonomi och då blir jag som vanligt när jag ser folk som lyckas, själv sugen på att starta eget företag. Det skulle verkligen vara häftigt att ha något eget som man kan tjäna pengar på! Jag tror att det skulle vara otroligt motiverande att bygga upp något från grunden. Men vi får väl se vad som händer, först och främst gäller det att slutföra utbildningen jag går nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0