Mobilmördare


Jag har ägnat daget åt att lära känna en ny mobiltelefon efter att jag i natt råkade dränka min gamla. Hade den brevid huvudkudden i sängen, praktiskt när det är min väckarklocka... Någon gång under natten så rör jag på mig och vaknar av ett plums. Då har telenfonen åkt ner från sängen och rakt ner i ett vattenglas som jag hade ståendes på golvet nedanför sängen. Så otroligt osannolikt men så typiskt att det drabbar just mig. En kort resumé för er som inte hängt med:

  •  Mobil 1: Vattenskadad då den under ridtur låg i regnjackan som inte var så vattentät som det var tänkt.
  •  Mobil 2: Spräckt skärm efter att jag halkade på en isfläck och tappade den.
  •  Mobil 3: Krossad i sittlift i alperna, den låg i byxbenet, inte så säkert som jag trodde.
  •  Mobil 4: Dränkt i vattenglas.
Min nya blev en väldigt enkel modell från LG, det går istort sett att ringa och skicka SMS, men den är liten, söt och röd. Mitt stora problem nu är att telefonboken är rätt tom så anser ni att ni bör finnas med där så skicka gärna ett mess eller så med ert namn, det skulle hjälpa otroligt. Har alltså kvar samma nummer men min telefonbok fanns sparad på mobilminnet och inte simkortet vilket jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0