Musik musik musik

Jag tycker om att lyssna på musik. När jag tränar, när jag åker buss, när jag går på stan, när jag pluggar, när jag åker bil etc. Men just nu känns det som att jag är sorgligt ouppdaterad. Det kan bero på det faktum att jag mer eller mindre bojkottar all form av reklamradio, just på grund av denna reklam, vilket gör att jag alltid börjar känna igen låtar som har legat på listorna länge, länge, först när de inte spelas mer. Nu är det ju visserligen så att bra musik, är bra jämnt, men radion har en förmåga att spela sönder låtar. 

Nu har jag tagit tag i detta genom att ladda hem lite toplistemusik, mest för att få lite nytt. Men har ni nåt ni tycker att jag absolut inte bör missa så säg till. =)

Nu är det studier som väntar. Har lovat mig själv att få stanna hemma idag om jag är duktig och tar mig igenom en bok om mobbning ändå, så det är väl lika bra att börja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0