Kurslitteratur - strul som vanligt

Mina kursansvariga på lärarhögskolan verkar anse att "ju fler böcker - desto bättre". Därför är det en rejäl bunt med böcker och artiklar som på olika sätt ska införskaffas inför varje 4-veckorskurs. Har nu ägnat någon halvtimme åt att svara på en del annonser på kurslitteratur.se för att se om jag kan få ner kostnaden lite. Bibliotek är rätt kört. Det är för många som går kursen och man får ej låna böckerna tillräckligt länge.

Innan jag går och lägger mig ska jag även ladda in lite ny musik i mp3-spelaren igen. Deckaren är färdiglyssnad och för övrigt helt okej, och imorgon när jag åker tåg/buss så måste jag ta mig igenom en bok som i alla fall verkar hur trist som helst så då gäller det att förbereda sig väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0