Rosa naglar!

Har nu börjat ställa om till rosa. Rosa naglar är väl en bra början? Lagom sak att fixa med när man sitter framför morgon-TV:n. Jag brukar titta på the voice, det är lite lagom småmysigt. Förr gillade jag rix FM, men tröttnade för länge sedan och har inte haft orken att ens spana in deras tv-version. Det känns ofta alltför krystat.

Ska försöka ta mig i kragen och förbereda min redovisningsdel imorgon, samt korrekturläsa min uppsats. Sen har vi faktiskt IKEA-planer idag! Kul, eftersom jag så sent som igår blev avundsjuk på Malin S som var där då. Vi ska i första hand fixa lite tallrikar och sånt. Vi har ett gäng som har gått sönder och ett gäng som inte är microsäkra och därmed skapar brännsår på händerna om man glömmer bort detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0