Storlekssvårigheter?

Ja, det är ju inte helt ovanligt att kvinnor har fel storlek när det gäller något som ändå är såpass viktigt som BH-ar. Jag var inne på Lindex och försökte hitta nåt vettigt idag och insåg att storlek dessutom kan variera en del från modell till modell. Bara för att göra det hela extra krångligt. Nåja, jag lyckades till slut hitta rätt. Eftersom jag dessutom är rätt så sparsam av mig så tänkte jag bli clubmedlem eftersom clubmedlemmar får 100:- rabatt vid köp över en viss summa. Men icke, den rabatten fick man bara om man först hade fått sitt medlemskort, något som kan ta en månad. Galet, då lockas man ju inte direkt till att bli medlem direkt. Mycket otaktiskt av Lindex med andra ord!

Köpte dessutom ett par träningsbyxor då mina nuvarande, efter att jag sydde om dem, fortfarande sitter kasst. Förut var de för tighta, nu glider de ner istället. Men de byxorna ska jag lämna tillbaka eftersom jag upptäckte ett stort hål där larmknappen förut satt, illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0