Suprise!

Fick en glad överraskning idag när jag loggade in på kontot nyss. Jag har redan fått såväl csn som lön! Trots att det bara är den 22:a. Nästan så att jag känner mig lite rik. Vet egentligen inte om det är så lyckat eftersom det bara blir längre tid att klara sig fram till nästa löning, men just nu känns det rätt bra! Har haft tankar på att köpa nåt nytt till helgens partaj, men det får nog bli en ny frisyr istället! Man måst ju prioritera och jag har stort behov av håruppfräschning.

Har annars jobbat idag och passade på att förbereda lite av min redovisning som ska se på fredag. Får göra resten imorgon, men ska försöka ta det lite lugnt då också och kanske hitta på något kul med Henrik som också är ledig då!

Sen var det även en trevlig överraskning att jag fick boken jag köpt begagnat över nätet så snabbt. Den kom idag och affären gick otroligt smidigt även om säljaren ville använda payson som jag egentligen upplever som helt onödigt. Skulle jag vilja lura någon så är det ju bara att hävda att man aldrig fått varan...


Kommentarer
Postat av: Susan

Man kan använda Payson med garanti. Då hålls pengarna inne tills varan är framme. /Susan

2008-10-23 @ 08:06:15
Postat av: Malin S

Ja jag vet. Men om nu den som får varan glömmer eller väljer att inte kryssa i att varan har kommit fram så är det ju ändå kört för säljaren. Dvs, Payson bli tryggt för köparen men ej för säljaren som fortfarande riskerar att ej få sina pengar.

2008-10-23 @ 08:15:46
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0