Teknikstrul

Denna inlgg skrivs från Henriks dator eftersom vi just nu kör en backup på min. Den har upprepande gånger under dagen bara slocknat helt oförberett. När vi har startat den igen har hela skärmen flimrat. Det känns verkligen inte som en pålitlig arbetskamrat just nu. Så irriterande!

Högst upp på min önskelistar står därför en sånhär just nu. En Apple MacBook alltså. En air är väl egentligen högre upp på önskelistand men 6000 extra för att den är tunnare känns inte riktigt prisvärt. Ni kanske tycker jag är tokig som vill ha en apple, men jag gillar dem! Har velat ha en sådan i många år. Lite mer inriktad på arbete och känns mycket stabilare. Det skadar ju inte att de är snygga, både utanpå och inuti. En uppdaterad ipod-version som matchar skulle ju inte heller vara fel då den mp3-spelare jag i nuläget har snott från Henrik har lte lagom uselt minne och inte kan spela alla filformat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0