Virr...


Skrev ett lång inlägg igår om hur jag var på väg att bli sjuk, men missade nog att trycka på publicera-knappen, klantig som man är. Nåja, status är oförändrad. Jag är alltså småkrasslig. Inte sjuk nog att inte jobba men sjuk nog för att inte kunna träna. Igår kände jag mig något värre och fick bege mig hem från stallet efter bara en häst. Kvällen tillbringades i soffan med en film, hemmagjord pizza och lite lösgodis! Snacka om frosseri en vanlig tisdag, men gott var det! Samtidigt får jag lite ångest när jag proppar i mig samtidigt som jag inte rör på mig något. Jag försöker dock tänka på att det inte direkt sker varje dag, men det är svårt ibland att bara kunna njuta av godis.

Idag har jag faktiskt jobbat. Känt mig hyfsad även om en huvudvärk sakta har smygit sig på. Tror dte blir att stoppa i sig ipren innan sängen väntar. Måste vara pigg imorgon då jag ska iväg på ridkurs igen! Känns som läge för att packa ner overallen då. Har fortfarande inte någon vinterjacka att ha i stallet så när inte den är på så får jag ha lager-på-lager-metoden och ser med andra ord rätt stor o klumpig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0