Aloe vera?

Nu har jag varit på hälsokosten och införskaffat Aloe Vera. Vissa dagar mår min mage inte så bra, antagligen på grund av stress. Men oavsett orsak så är symtomen mindre skoj... blir jätteuppsvullen och får ibland riktigt ont. Nu får vi se om detta hjälper. Jag är egentligen rätt tveksam till naturläkemedel överlag, men jag tänkte ge det en chans!

Någon av er som testat Aloe Vera och vad är er erfarenhet isåfall? Detta är i alla fall i drickbar form som ska tas innan frukost varje dag. Smakade lite och den smakade i alla fall hyfsat som tur var!

Nu är det dags för första comatpasset med nya koreografin, ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vet att det fungerar men inte med en flaska utan man måste hålla på en stund. Fråga Sanna hon säljer ju detta och flera av mina arbetskamrater har det verkat på.

Kram Helene

2008-09-01 @ 21:36:09
URL: http://sprund.blogspot.com
Postat av: Malin

Flaskan var i och för sig väldigt stor... ;) Vi får väl se hur det går! Var ju inte odrickbart i alla fall!

2008-09-01 @ 21:59:23
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0