Det börjar ordna upp sig!

Jag är visserligen fortfarande hur förkyld som helst. Har tillbringat större delen av dagen i liggandes position. Några av dessa hemma hos Elisabeth där vi gemensamt såg en riktigt lättsam film som jag inte ens minns namnet på.

Hjärnan känns alldeles för groggy för plugg så det har blivit Harry Potter resten av tiden.

Fick annars prata med en kvinna från skolan som till slut godkände att jag valt min egen praktikplats. Eftersom det egentligen inte är tillåtet, men på grund av missledande information av en klasskamrat hade jag missat att skicka in en blankett, och kom på så sätt utanför systemet... Ingen otur i mina ögon!

Fick även tag på en kvinna i Göteborg som har hjälp mig att fixa domarsekreterare till helgens examination. Känns som en enorm lättnad faktiskt. Kan bara tänka mig hur svårt det kan vara att göra den praktiska examinationen om man dessutom måste skriva hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena bruden.

Fan va jobbigt å vara sjuk! Höst vet du, då blir man alltid sjuk. Kul med praktiken där. jag ska åxå LIA snart, vet ej vart dock.

Läste era/dina kommentarer. Skönt med feedback. Tack för att ni stöttar mig. Behövs vekligen när man har piss dagar. Saknar er!! Ses snart!!! PÖSS

2008-09-10 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0