Mamma Mia!

Ja, åratal efter alla andra lyckades jag (och Henrik) äntligen att se "Mamma Mia!". Kan säga att en tisdagseftermiddag är en tid då det är mycket pensionärer i farten. Vi sänkte nog medelåldern inne i biosalongen rejält. Jag var nog en av de få som satt och gungade med lite i musiken etc. Filmen var i alla fall riktigt bra, även om man flera gånger förväntade sig att vissa situationer skulle bli betydligt mer pinsamma, så var det istället mest gulligt hela tiden. Med andra ord en film som passar mig perfekt!

Filmen var ju dessutom späckad med bra skådisar och jag blev positivt överraskad över hur bra många av dem sjöng, även om en del säkert är tillfixat på digital väg... Men det kan vi väl bortse ifrån så jag kan få fortsätta leva i min rosa drömvärld om att inget på film är fejk? ;)


Dessutom gjorde filmen att man blev bra sugen på att åka tillbaka till Grekland där vi var och semestrade förra sommaren. Vattenlekar i blått vatten, observera att jag då var lite mera blond... !


Kommentarer
Postat av: MalinS

ja visst är filmen underbar!

2008-10-03 @ 10:32:57
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0