Min tur då....

För någon dag sedan var det Madde som fick klaga på SL. Idag är det min tur!

Dock är det inte tågen jag är upprörd över just idag. De orsakade visserligen en smärre försening häromdagen men idag var det en busschaufför som sov när jag plingade. Något som gjorde att han helt enkelt släppte mig på nästa station, en km längre bort... Jag fick traska längs Nynäsvägen i högklackat och eftersom det inte är så trevligt när det kommer lastbil efter lastbil farandes i hög fart så tog jag sista biten via vår grannes grusväg. Tänk er en brant backe, lite lagom mjuk av lera och så uppblandat med stenar i olika storlek.

Var inte speciellt glad efter den promenaden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0