Plugg på flera sätt!

Jaha, plugg var det ju också. Inte nog med att jag är på väg att undervisa själv, man måste ju skriva inlämningsuppgifter för sin egen skola också! Har precis skrivit ner en resultatredovisning, nu är det bara analysen kvar. Tur i oturen att det är allsvensk foboll på TV, finns ingen idol som distraherar utan den får jag se imorgon till frukosten.

Ja, det där med undervisning ja. Idag fick jag inleda en lektion i halvklass själv. Det var mycket "är det en vikarie?" som hördes i klassen. Men någon hade koll och viskade "nää, hon är en kandidat" och det var en gullig klass med snälla elever. Imorgon ska jag få hålla en lektion i helklass. Inte alls dags för det egentligen, men min handledare vill ge mig chansen ändå, och det tackar man ju inte nej till! Men det känns rätt nervöst ändå får jag erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0