Som vanligt?

Jag är idag, precis som vanilgt ute i sista sekunden när det gäller packning. Jag hade tänkt att packa som vanligt, i min rosa resväska men insåg snabbt att den inte har rum för sängkläder och handduk ens. Denna gång blir det nämligen vandrarhemsboende som gäller och jag är för snål för att "hyra" lakan för 50:- som jag kan lägga på mat på tåget eller nåt liknande.

Har kollat vädret och det ska bli 13 grader och sol på lördag, men man vet ju aldrig så vinterjackan får följa med ändå, för säkerhetsskull liksom... Ska man stå ute en hel dag vägrar i alla fall jag frysa och tävlingsbanor brukar vara ökända för kalla vindar.

Jag ska nu upp på vår egen vind och leta efter en lämpligare väska. Sambons militärgröna ryggsäck kanske kan vara något bra?

Kommentarer
Postat av: Malin S

LYCKA TILL som fan nu!!!!

Nu grejar du det här så vi kan åka ut och döma ihop sedan!

Kram!

2008-09-12 @ 17:15:06
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Anonym

Jag håller alla två tummar jag har, men är INTE orolig. Självklart fixar du detta.

Kram

2008-09-12 @ 20:28:22
URL: http://sprund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0