Sötisar!

Fick fram mobilkameran idag när jag var i stallet. Heklaoch Sprund är riktigta look-a-likes om man bortser från deras olika tecken i ansiktet. Så söta tillsammans dessutom!



Annars blev det en skritttur i skogen på Assa. Första halvan gick i turboskritt men sen blev det något lugnare. Red henne i ridhuset igår och det var något okontrollerat först och jag hoppas verkligen att hon inte blir likadan när vi kommer iväg på tävling. Hon kan få värsta personlighetsförändringen när hon kommer till nya ställen. Jag får försöka lyssna på Hinni och fokusera på att JAG beter mig precis som vanligt i alla fall.

Blev även ett kort träningspass på Björg. Vi har fått nytt grus till ridbanan som inte är utplattat än och det är tungt för hästarna. Blev mycket skritt och försök till framdelsvändningar några steg här och var. Övergångar och sen ut på vägen och åstakom då lite skritt med "tänka tölt"-inslag. Hon är en sån mysig häst!

Kommentarer
Postat av: Susan

Nu är gruset tillplattat!

2008-09-18 @ 21:20:00
Postat av: Helene

De är så söta ihop och saknar verkligen varandra när den ena är ur hagen. Kul att trivs tillsammans.

Lika är ju bara förnamnet. Ibland när man hämtar ur hagen håller man på att ta fel häst.... nej då. Manen är ju inte lika precis.

Kram

2008-09-20 @ 08:23:58
URL: http://sprund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0