Stackars hals!

Jag är på väg att bli sjuk!

Känner bara en stark känsla av "jag vill inte". Halsont kom smygandes när jag jobbade och nu känner jag mig helt matt. Hoppas verkligen att det blir bättre av en natts sömn. Hade sett fram emot en riktigt genomkörare på gymmet imorgon, men ska det vara såhär vågar jag nog inte satsa på det. Vill inte att förra hösten ska upprepa sig. Jag var konstant sjuk i 2-3 månader. usch!

Annars försöker jag planera ihop min vecka. Massor skola, ridkurser, jobb och sedan domarexamination i Göteborg på fredag o lördag. Jag har i alla fall bokat boendet nu. Resan är värre. Har mailat min lärare för att fråga om man måste närvara på fredag. Måste jag det så blir det en svindyr x2000 biljett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0