Långa dagar

Ojoj, var ett tag sen sist känner jag. Senaste dagarna har verkligen varit hektiska. Kom hem från göteborg i söndags tack vare en sista-minutenbiljett.

Denna vecka har jag praktik, vilket är spännande, men också väldigt tidskrävande. Nu måste inte vi vara i skolan så mycket egentligen men jag har blivit erbjuden att vara där mån till torsdag och det känns som en chans för bra för att missa. Det är nämligen väldigt intressant och jag vill gärna vara så mycket som möjligt och titta, innan det är dags för oss att bli aktiva på praktiken. Denna omgång är det annars mest observation, men idag fick jag hjälpa till på en svensklektion på högstadiet. Lite småjobbigt när jag insåg att jag tyckte att vissa av deras uppgifter var riktigt svåra.

På väg hem från stockholm så har jag de senaste dagarna stannat i stallet och motionerat alla tre hästarma. Kom hem först vid halv åtta, så det är som sagt långa dagar. Jag är dessutom fortfarande sjuk och saknar träningen som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0