Återigen redhead!

Förlåt mamma, jag vet att du avskyr min röda hårfärg, men jag tröttnade på utväxten och har därför färgat håret rött igen!

Som tur är så är det mest min mor, samt en och annan upprikigt kund på jobbet, som har något emot min hårfärg. Jag tycker om den och jag kände verkligen en behov av en uppfräschning. Har jobbat idag och jag vet inte vad det är men varenda gång jag har jobbat så känner jag mig småförkyld. Är väl alla baciller som sprids när man träffar så mycket folk...

Imorgon på dagen ska jag lägga fokus på att läsa igenom Vygotskij för andra gången för att se om det finns något mer som jag inte greppade första gången. Det är en enormt teoretisk bok där vi ska läsa runt 200 sidor och jag har klasskamrater som sitter och läser den högt för sig själva för att försöka förstå vad han faktiskt menar. Känns som ett relativt tufft jobb med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Malin S

Usch vilken vuxen och jobbig bok det verkar vara...

Jag gillar din hårfärg i alla fall.

2008-09-22 @ 23:24:33
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: glamur

jag tycker fux färg är fint

2008-09-24 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0