Hej förkylning!

Kände mig lite trött igår och idag förstår jag varför. Det var förkylning på gång, igen! Jag som nyligen blivit frisk från den förra känns det som. Idag blir det att hinka i sig te i lugn och ro för att framemot eftermiddagen börja packa eftersom vi ikväll tar tåget ner mot Göteborg. men så jäkla frustrerande! Jag avskyr när kroppen är segare än hjärnan så att säga.

Har en del grejer kvar att förbereda inför nästa veckas skola också som jag ska försöka få klart så att jag med gott samvete kan släppa det till nästa vecka. Motivationen är dock inte på topp just nu så det gäller bara att ta tag i det hela!


Kommentarer
Postat av: Marianne

GLAD PÅSK TILL ER BÅDA!! :)) OCH KRYA PÅ DIG!

2009-04-08 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0