Nedräkning!

Nu är det tre timmars lektioner och skoltid kvar innan det officiellt sett är helg och det ska bli sååå skönt!

Gårdagen blev lite lagom sen då jag hade redovisning på LHS. Men det är det värt såhär i efterhand för det gick bara så bra! Kändes riktigt bra, speciellt när vår lärare ägnar sig åt att ge sin eventuella kritik inför resten av klassen.

Jag har inte riktigt planer för eftermiddagens lektioner men det går förhoppningsvis bra ändå. Känns som jag har mitt fokus på allt annat nu. Har en hemtenta som ska in om två veckor, på tisdag kommer min handledare i psykologi och ska kolla när jag håller lektion och tills dess ska jag också har gjort nån liten text på två sidor. Dessutom bör man börja fundera på vfu-rapporterna, en i vardera ämne, där kraven är lite lagom luddiga och framförallt rätt höga och där den i ekonomi ska lämnas in två dagar efter att praktiken är slut. *tjohejsan*

I morgon så är det i alla fall utlovat fint väder, vi ska sjösätta båten och jag ska förbereda mig inför söndagens tävling! Nackdelen med den utlovade sommarvärmen är att jag är orolig att Assa inte riktigt kommer att orka med att prestera fullt ut på tävlingen, å andra sidan kanske det gör henne lite lugnare?

Kommentarer
Postat av: Munin

Jag tror att hon kommer att bli lugnare av värmen. Det blir i alla fall jag !!

2009-04-24 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0