Och såklart det inte fungerande....

Nämnde i förra inlägget att skolan skulle göra en manuell registrering på mig. Ja, det gick ju jättebra. Jag är i nuläget registrerad på hrundkurs i företagsekonomi, trots att jag egentligen ska läsa på högsta nivån. Självklart går studievägledarna inte att nå via telefon annars än på deras telefontider, som bara är på förmiddagarna. Hela administrationen är stängd i övrigt också, eftersom de är upptagna med registreringen. Ironiskt va?

Problemet för mig är att idag klockan sex skulle vi, via nätet, välja handledare till uppsatsskrivandet. Det kunde jag då inte göra eftersom det kräver en korrekt registrering. Imorgon förmiddag fördelas även platserna på kurserna på den avancerade nivån, någiot som också skulle ha anmälts i registreringen. I och med att dessa platser är begränsat antal på så kan det bli så att jag helt enkelt missar hela lottningen.

Kan säga att jag har varit något frustrerad och irriterad idag på eftermiddagen. Blev en hel del aggressioner som fick komma ut när vi körde combat...

Dagens positiva besked är att jag fick kontakt med ett intressant företag som jag ska diskutera ev uppsatssamarbete med. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0