Visningshelg

Avelsvisning på Strömsholm innebär att jag och  modern tillbringar några nätter på hotell i Västerås. Motvilligt måste jag ju plugga och försöker komma igång med det men det är inte det lättaste, inte minst för att jag inte riktigt vet var jag ska börja.

Jag hade hade verkligen hoppats på bastubad och lite simning i poolen nu på kvällen. Bastu blev det, men poolen gick jag inte ens in till. Var några killar som hade förfest så det var minst sagt livat! Hög musik, brottning (lät det som) skålande, brölande, sånger och hopp i poolen. Lite småobehagligt eftersom de öppnade dörren in till damernas avdelning då och då dessutom så bastubadandet gick fort.

Visningen då?

Är ju Assa som visas om och hittills har det inte gått så bra. Tanken var att tölten skulle höjas men i nuläget ligger hon kvar på en sjua för det medan flera av de andra gångarterna har sjunkit. Hon SER dock mycket trevligare ut och det ska bli spännande och se vad som händer på visningen imorgon. Då har alla chans att höja sina poäng och de kan inte sänka något. Hoppas verkligen att domarna ser mer av denna tölt imorgon:


Kommentarer
Postat av: Stephi

Hon ser jätte fin ut :D hoppas det går bra imorn, jag håller tummarna

2009-08-29 @ 23:24:17
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad fin hon är, lilla Assa.

2009-09-05 @ 17:35:05
URL: http://svalurlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0