Luleåbesök

Hemma igen efter ett par härliga, mysiga dagar hos bror i Luleå! Åkte upp i torsdags kväll och kom hem för en halvtimme sedan. Brorsan har pluggat i Luleå i 3,5 år nu så det var på tiden att åka upp! Fredagen ägnades åt att hänga i hans skola, få lite gjort på mitt eget skolarbete. Äta lunch med lite av hans vänner innan det blev en sväng ner till stan. Gå i affärer och införskaffa lite småsaker inför lördagen. På fredagskvällen blev det hemmamys med Idol och film. På lördagen besökte vi först simhallen (för övrigt samma simhall som de spelade in "låt den rätte komma in" i - dvs filmen vi såg kvällen innan) innan vi på kvällen gick på sittning!

Sittning är kul tillställningar och extra kul för mig som efter fem års studier fortfarande aldrig hade varit på någon. Denna hade dresscode kostum med maffiatema, dvs kul att få piffa till sig lite extra! Det var vin, god mat, underhållning, sånger och lite mer vin. Roligt bordsällskap stod för en hel del underhållning. "Mellanfest" med lite mingel innan det blev en sväng ut på kåren. Där stannade vi dock ej så länge, men det var kul att få se var han hänger och jobbar annars (som croupier vissa kvällar).

Idag tog vi det lugnt, pratade, såg på skidskyttet, tog en promenad och lagade mat. Rätt lagom faktiskt!

Nu är det sova och imorgon får ni hålla tummarna för mig, då kan det vara något som är lite avgörande för vad jag kommer att syssla med i vår.


Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en bra helg med lussande och adventsmys :)



jag hoppas att allt är bra med dig nu för tiden?! :) ta hand om dig! kramar

2009-12-11 @ 15:15:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0