En era är slut

Nejdå så allvarligt är det inte. Men nu är jag tillsammans med den gamla styrelsen för ridklubben officiellt avtackad. Men man vet aldrig, jag kanske blir styrelsemedlem om några år igen. Jag avgick därför att kände att kommande år kan bli tufft nog som det är och att jag mest gick med dåligt samvete för att jag inte har ordnat mer aktiviteter. Var ett tag lite kris med kassör till nya styrelsen så då var jag lite sugen på att hoppa på den posten istället. Inte minst av meriterande faktorer. Men de hade redan hittat en annan när jag väl kom på att jag skulle kunna ställa upp....

Avtackandet skedde i alla fall vid årets årsmöte som för övrigt var en riktigt trevlig tillställning där det bjöds på Tacobuffe när mötet var klart. Då fick även jag komma fram och ta emot en liten utmärkelse eftersom jag under förra året blev domare. Vi som skulle tackas/uppmärksammas lite extra fick ett diplom och ett litet fint halsband med en töltande islandshäst! Kul intiativ tycker jag!

Men jag blir inte helt styrelselös. Kommer antagligen bli invald som suppleant i bostadsrättsföreningens styrelse. Så är det när man är sambo med en i valberedningen. ;)

Kommentarer
Postat av: Susan

Det går ju att tacka nej!

2009-02-01 @ 21:55:12
Postat av: Malin

Ja, men nu har jag tackat ja. Det är inte så krävande direkt!

2009-02-02 @ 07:21:05
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0