hälsa? Vaddå?

Det känns verkligen som om de senaste dagarna inte direkt har bestått av renlevnad.... I fredags blev det alkohol, buffe + mcdolnads, lördag o söndag var jag hyfsad nyttigt, men jag fick knappt nån sömn. Idag blev det otroligt socialt för att vara en vanlig måndag när vi träffade Carolina och Fredrik på kvällen för lite middag. Lyxade till det med vin till maten och mjukglass till efterrätt.

Å andra sidan har jag ont i hela kroppen efter gårdagens urladdning. (Jag hade rätt alltså! ;) )

I morse var jag för övrigt så segt så jag tog mig lite sovmorgon. Det var otroligt skönt och kändes väldigt välbehövligt, speciellt när jag sedan när jag kom till skolan fick höra att det inte gjorde något att jag missade föreläsningen ifråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0