Min lilla dator...

Jag har ju numera en LG x110 som jag använder helt och hållet. Den gamla datorn har jag nog inte ens startat den senaste månaden. Jag är alltså supernöjd med detta köp! Men det är två små saker som jag skulle vilja göra något åt:

  • Batteritiden: Just nu är den c:a 2 timmar. Det går att köpa ett starkare batteri och jag ska göra det men är än så länge lite för snål. Hoppas på att brodern kan hitta sånt i sydkorea. ;)
  • Datorn låser sig när den försätter sig i vänteläge och då får jag bryta strömmen och starta om den. Har löst preliminärt genom att ställa in att datorn aldrig ska gå in i vänteläge, men det är lite småirriterande.
Nu ska jag stänga ner här för ikväll! Jag har tränat step och efter det duschat och gjort mig en kopp te. Nu är det att mysa i soffan framför sista avsnittet av "made in sweden".

Kommentarer
Postat av: Emma

Skaffa en mac, det är den datorn som krånglar minst av alla, jag lovar.

2009-02-06 @ 23:50:31
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, såklart jag helst vill ha mac. Men den kostar över dubbla jämfört med den jag köpte... När jag börjar jobba ska det bli en sån. Nu får jag nöja mig med att den jag har nu i alla fall har rätt färg... (vit ;) )

2009-02-07 @ 03:13:46
URL: http://draktand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0