Nervarvning

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan och försöker nu komma ner i varv så att jag kan sova. Det är inte helt lätt och det blir lite jobbigt när jag har en del att förbereda imorgon bitti innan jag ska till skolan igen. Jag vet att jag har sagt att lhs är rätt slappt. Men det gäller inte didaktikterminen. Det är läxor och hemuppgifter hit och dit så jag blir helt förvirrad och inte vet vad jag ska prioritera.

Köpte en deckare på Pocket Shop när jag gick runt på centralstationen förut också. Arnaldur Indriðason heter författaren och som ni kanske hör på namnet är han isländsk. Skriver deckare och har fått flera pris senare år. Jag själv tycker att det är en bonus att böckerna utspelar sig i Reykjavik och på Island så jag kan drömma mig dit litegrann.

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag vill låna den sen!

2009-02-06 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0