Nynäs - enda nackdelen...

Enda nackdelen med att bo i Nynäs är väl helt enkelt när man ska vara någon annanstans. Exempelvis som idag; när jag efter en kul fest med schlagertittande skulle ta mig hem och det tog över två timmar! Visserligen berodde det till en viss del på slarv från min sida som rörde ihop vilken tid jag skulle lämna festen. Eller varför inte när jag ska pendla till Tensta nu i 10 veckor framöver? Lär hinna klara av mycket böcker, och måste skaffa mycket bra musik. Det var otroligt skönt att min mobil kan spela musik kan jag säga, det är lite uppiggande. (Jag tog även några red bull, därav pigghetsgraden denna tid på dygnet)

Nåja, festen var som sagt trevlig! Vi var väl en femton pers som satt och kikade på melodifestivalen och majoriteten suckade högt när det visade sig att Måns och Lilli&Sussi skulle duellera. Jag hejade ju mest på Måns, till skillnad från övriga. =) Men det var ett roligt startfält, men väldigt många mixade stilar så det var svårt att förutsäga vilka som skulle få mest röster. Innan jag åkte (hängde med ett gäng som också skulle in mot centralen) så hann vi även med lite dansande, så som sig bör med andra ord. ;) Jag vet att det figurerade minst en kamera på festen, men de bilderna dyker inte upp här. Ni som har FB kan ju dock spana vidare där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0