Ojoj...

Lär ha en del träningsvärk imorgon! Efter vinterns förkylning så har jag ju sakta kommit igång med träningen men idag var första gången på nästan två månader som jag körde Body Combat. Det är verkligen mycket, mycket mer krävande än step eller jam rent konditionsmässigt så jag var helt slut när passet var det. Hade även bokat in mig på en timme Body Balance direkt efter och visst, det var skönt, men det blev nästan för jobbigt.

NU ligger jag på soffan. Henrik ska precis åka till jobbet och jag ska kika lite på TV. Ska även sätta in alla stenciler jag fick igår i en pärm samt skriva ut papper som ska lämnas in i morgon. Men sen är det rent slappande i nån timme tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Och ändå gjorde du säkert bättre ifrån dig än jag som inte kunde tänka klart överhuvudtaget idag ;-)

2009-02-08 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0