Smoothies!

Ska iväg och träna snart och det blir middag först efter träningen. Funderade på vad jag skulle äta nu innan och bestämde mig för att ta fram stavmixern. Så jag gjorde en fin smootie som smakade över förväntan! Har hört ryktas om att min far också experimenterar en del med detta just nu men här är mitt recept:

Kiwismoothie 2 personer

2 kiwi
2 ägg
1 dl mellanmjölk
1 dl turkisk/grekisk yoghurt
1 tsk vaniljsocker

Mixa lite och drick med njutning! Smoothies är faktiskt riktigt praktiskt, speciellt efterso de går att variera rätt mycket efter vad man har hemma!

Kommentarer
Postat av: glamur

mitt favorit recept

1 dl betfor

1 morot

äppel juice

spetsat med B vitamin





2009-02-16 @ 21:51:08
Postat av: Anonym

2009-02-16 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0