Stressad

Känner mig just nu otroligt stressad över skolsituationen. Inte direkt medvetet men det märks på att jag sover dåligt och känner mig spänd i hela kroppen. Jag hoppas detta kommer att lätta så snart som jag börjar komma igång mer undervisningen och så, men risken är väl att jag kommer ha svårt att förbereda lektioner men sedan släppa det och lägga det bakom mig...

Den nämnda skolsituationen är alltså att jag nu imorgon ska hålla lektion för min egen klass, och på onsdag nästa vecka ska jag börja undervisa på mina egna lektioner i gymnasiet. Även fast jag inte vet att det är rimligt vill jag ju helst förbereda massa lektioner på en gång. (Att det inte är rimligt beror ju främst på att det är svårt att i förväg att veta hur mycket man hinner med/lektion men jag får väl börja och göra så gott jag kan. )



Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan va coolt.. Det där fixar du!!

2009-02-23 @ 09:22:31
URL: http://porjefors.blogspot.com
Postat av: Munin

Jag vill också gå i skolan!

2009-02-23 @ 21:48:01
Postat av: MalinS

Det där grejar du vännen!

Spännande med egna klasser! :)

2009-02-23 @ 23:01:10
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0