Äntligen!

Jag har nu, till slut, införskaffat mig en ny dator! Efter ett halvår av strul med min gamla så blev det nu en liten, smidig sak som hittills uppfyller alla mina förväntningar. Det blev en LG X110:



Jag valde svart, så den ser ut som på bilden. Den finns även i vitt och rosa och även om jag var lite småsugen på den rosa så vill jag ändå kunna använda den utan att tröttna om ett par månader.

Den är liten, väger strax över ett kilo och saknar CD-läsare. Å andra sidan är den otroligt portabel och även om den är långsammare och har sämre prestanda än många fullstora laptops har idag så är det inget jag märker av vid vanligt användande. Den har trots allt mycket bättre egenskaper än min gamla dator...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0