Barnasinne?

Självklart har jag barnasinne kvar! Därför uppskattade jag väldigt mkt att jag idag fick hem nya playstationspel. Det var helt enkelt ett julkalppsbyte som nu har blivit fixat. Att köpa över nätet blev så billigt så vi fick några extra spel på köpet istället för spelet vi lämnade tillbaka. Så ikväll när jag kom hem från jobbet hade de kommit! Vi har därför roat oss med att spela ett bilspel som påminner en hel del om mariocart. Små söta figurer som åker omkring i bilar, fångar pop-ups och stjärnor för diverse bonusgrejer. Lagom lättsamt såhär på kvällen! Fick även hem Spirou, som handlar om en liten drake, samt Singstar svenska schlagers.

Vilket är ditt favorit TV-spel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0