Hemma!

Nu är man trött i kroppen! Vet inte hur ni har haft det hemma, men i Sälen var det snö, snö och mera snö som gällde nu i helgen. Det innebar en dag med lite åkning på grund av vindar, men också flera dagar av härlig, underbar djupsnöåkning. I morse när vi hade städat ur stugan och skulle åka ett par timmar innan hemfärden så låg det säkert 2 decimeter snö i pisterna, som var helt orörda! Det var så härligt så alla som åkte bara avgav små glädjetjut av lycka. Det blir en helt annan surfkänsla när det bara är mjukt under brädan och inte ens de svarta pisterna känns branta utan det är bara härligt!

Nu har jag en något sentimental känsla eftersom jag vet att det med stor risk inte blir så mycket mer åkning i år, och framförallt ingen som är såhär ljuvlig!

Ska väl slänga in lite bilder imorgon. Nu skulle jag mest bara skriva att vi är hemma, är trötta, men mår bra och är glada. Nu ska det bli otroligt skönt att krypa ner i sängen och ladda om för en skoldag.

Skönt att också sova i sin egen säng. Sängarna i stugan var visselrligen sköna, men det blir inte samma sak! Vi var ju dessutom fem personer i stugan (som egentligen var avsedd för fyra) eftersom vi tack vare de otroligt snälla människorna i vårt stall kunde vi åka iväg allihopa och lämna stallskötseln i deras händer. Tack till er!

Kommentarer
Postat av: Munin

Jag fick oxå ha semester å träffa en massa andra hundar. Jag var jättesnäll och lugn där. Nu är jag trött.

2009-01-25 @ 22:55:52
Postat av: Madde

Haha, Lotta gjorde en kommentar om att "skrivstilsstilen" var var svår att läsa, så nu har jag bytt. Å i helgen bär det av, har inte packat ännu men det är väl en mindre bagatell :) Om du har tråkigt på lördagen får du gärna hjälpa till med att lyfta in en kartong eller så.

kram!

2009-01-26 @ 20:14:17
Postat av: MalinS

Välkommen hem! :)

2009-01-26 @ 23:29:28
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0