När saker fungerar...!

Plugga känns just nu inte ett dugg motiverande. Dock är det skönt när i alla fall något fungerar. Nämligen bibliotekets verksamhet! Jag var inne och beställde några artiklar där innan jul, som var svåra att få tag på. Idag fick jag ett SMS och då var det bara att gå dit och hämta dem. Det skadar ju inte heller att biblioteket var så gulliga att jag slapp betala något för dessa uppkopierade artiklar. "Tack, tack" säger jag!

En annan sak som fungerar över förväntan är skrivandet på min nya dator. Det är så mycket snack om att tangentbordet är mindre än en vanlig dator (95% av orgstorlek eller nåt) och att skärmen är så liten. Men hittills har jag inte upplevt några speciella problem utan kan skriva såväl blogginlägg som skoluppgifter. Superskönt!

Apråpå nåt helt annat: Såg att EMD vann pris för bästa låt på grammisgalan, hur kunde detta gå till?

Kommentarer
Postat av: MalinS

Bara ytterligare ett bevis på svenskarnas generellt urdåliga musiksmak!

Och på att det troligen är massor ungar som röstar typ 20 gånger var på favvopojkbandet...

Kleerup var mitt val...

2009-01-09 @ 10:22:21
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0