Produktiv!

Det känns som att jag har varit otroligt produktiv det senaste dygnet. Jag har suttit för att plugga och faktiskt gjort det för en gångs skull. Det kan visserligen ha något att göra med att det är inlämning om mindre än en vecka men också för att jag äntligen kommit på ungefär hur jag ska skriva denna uppsats, och då är det mycket lättare att komma igång med skrivandet.

Jag har även sorterat massa papper, fixat CSN, Bytt bilförsäkring (vilket ger mig 400:-/månad) och så har vi städat ut allt julpynt!

Nu ska jag snart bege mig mot gymmet eftersom jag har bestämt mig för att vara tillräckligt frisk för att klara av ett BodyBalance pass.


Kommentarer
Postat av: Munin

Jag vill äta upp pepparkakshuset!

2009-01-13 @ 21:11:39
Postat av: Munin

Jag vill äta upp pepperkakshuset!

2009-01-13 @ 21:13:59
Postat av: Malin

För sent... ;) Det fick dyka i sopkorgen faktiskt!

2009-01-14 @ 08:20:44
URL: http://draktand.blogg.se/
Postat av: Munin

USCH! Vilket slöseri.

2009-01-14 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0