Pubkväll

Igår kväll blev en lite annorlunda kväll för mig! Vi hade snackat lite om att gå ut och ta en öl med klassen nån dag. Nu var det några som bangade men vi var ändå några stycken och vi hade såpass trevligt att kvällen blev senare än det var tänkt. Samtalsämnena varierade och vi hann även med att spela ett litet spel. Mellan skolan och när det var dags att ses passade jag på att shoppa lite småsaker för presentkort jag fick i julklapp.

Lite jobbigt bara när man måste gå innan alla andra eftersom det gäller att hinna med pendeltåget, men jag antar att det ör något man får ta.

Idag är det segt. Känner mig väl lite småkrasslig och otroligt oinspirerad. Åkte ut till stallet, men red aldrig, utan nöjde mig med att rasta hunden. Började ju nya kurser igår och kurslitteraturen verkar i stort sett omöjlig att få tag på om man  vill ha den begagnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0