Härligt häng på sjön!

Dagen inleddes med jobb igen (så ja, nu är man något trött...) och efter jobbet plockar Carolina o Henrik upp mig för att ta en sväng till Clas Ohlson i haninge. Där införskaffades dels en våtdräkt till mig. 379:- kändes som lagomt pris. Var kusin Tommy som tipsade om att dessa duger minst lika bra sålänge man bara ska wakeboarda etc. Den blev rätt snygg också eller vad tycks? ;)



Även en badring med tillhörande lina införskaffades. Tillbaka till Nynäs. Införskaffa mat och ut på sjön. Först grillade vi godan ro. Hamburgare smakar riktigt gott när de äts ute! Efter det pumpade vi upp ringen och så bar det iväg. Det var superkul men lite lagom småläskigt i svängarna får jag allt erkänna. Kändes dock väldigt stabilt! Var även glad för våtdräkten som värmde lite i allt.

Nu vill jag bara införskaffa en wakeboard och lära mig åka det! :D

 Henrik in action:



Kommentarer
Postat av: Emma

Jäklar vad kul det där såg ut! du hamnade inte i vattnet nåt?=)

2009-07-16 @ 02:40:20
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var faktiskt så varmt i vattnet så jag badade frivilligt när vi hade stannat! :) Men ingen av oss välte så det var nog stabilare än vad man trodde. Lite tivolikänsla faktiskt....

2009-07-16 @ 07:47:52
URL: http://draktand.blogg.se/
Postat av: MalinS

Nice! Ser kul ut! (nej, jag vill inte prova!)

Men det där fikat och båttur för Pelle får vi väl ordna nån dag?

2009-07-16 @ 13:04:05
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Susan

Ser farligt ut!

2009-07-16 @ 14:59:19
Postat av: Helene

Ser på ytterligare en bild där Henrik är i vattnet med något sorts fordon. Undrar vad denna varelse heter? Han har ju en förkärlek för Anna---....

Kan det här kanske vara: Anna-Berta?

Ser mysigt ut o snygg du är i våtdräkt.

Kram

2009-07-16 @ 21:39:53
URL: http://sprund.blogspot.com
Postat av: Micko

Hallå!? Skall alla få vara med utom jag?

Anna-Micko är väl ett jättefint namn!

2009-07-17 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0