Nick & Norah's infinite playlist

Såg precis denna mysiga film! Inte fullt koncentrerad då jag helt plötligt fick en splittrad personlighet, ville göra tusen saker på en gång och ej hade ro att koncentrera mig riktigt på filmen. Den var dock söt!!

Annars rensar jag upp lite i alla matlagningstidningar. Har införskaffat ett gulligt block som jag gör till klippbok. Dit får alla skojiga recept o dylikt hamna.

Tänkte göra en liknande för alla magasin. Finns en hel bunt jag sparar på grund av enstaka artiklar och det känns ju något onödigt.

Annars har dagen varit stillsam. Långpromenad, ridning och bullbakande med egenplockade bär. Mums!

Imorgon väntar jobb  i åtta timmar och sedan blir det umgänge med familjen på kvällen. Har slutfört stora delar av mitt CV idag också. Måste väl bege mig ut på arbetsmarknaden snart...

Kommentarer
Postat av: Susan

Ser fram emot umgänget!

2009-07-23 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0