Produktiviteten flödar

Förutom att jag arbetade idag så har jag även rensat ut garderoben och lämnat in till second hand-butiken här i stan. Jag skulle antagligen få lite mer på tradera, men det förutsätter ju även att man faktiskt annonserar ut det och det hade jag ej ork till i nuläget. Nu har jag något mer plats i garderoben men den är otroligt liten så det betyder ä'ven lite kläder överlag. Snacka om att shoppingsuget stärktes extra av att jag även fick hem en HM-katalog. Vad lyxigt det skulle vara att ha möjligheten och verkligen kunna uppdatera sin höstgarderob med mer än ett enstaka plagg... Nu slutar det med att jag blir så himla snål/kräsen att ingenting köps. Logiskt va?

Har även börjat fila på ett nytt CV. Det gamla har jag lyckats förlägga och eftersom mitt nuvarande jobb lägger ner i september på grund av den nya motorvägen så måste jag ju faktiskt finna mig ett nytt jobb.

Innan jobbet blev det en ridtur och även några kantareller hittades, gottgott! =) Älskar att plocka bär och svamp i naturen!

Kommentarer
Postat av: Susan

!! Bra med nytt CV !!

2009-07-22 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0