Stillsam fredagskväll

Har tränat, duchat , fått i mig mat (omelett med lammkorv o paprika i och en sallad till det) och sitter och jäser lite i soffan. Ska väl försöka vika en del tvätt nu. Inte världens roligaste aktivitet kanske, men nödvändigt då det blev MYCKET tvätt efter semestern. Har även ett stort "måste" som jag känner att jag bör ta tag i. Sortera och skriva ut allade bästa korten jag tagit de senaste åren. En del är nöjda med ha korten på datorn, men jag tycker det är mysigt att bläddra i fotoalbum också. Ska även sortera upp alla dokument från praktiken. Det blir lite onödigt att inte ta till vara på dessa.

Har jobbat idag men hann även rida Hekla på vägen hem. Gårdagen inleddes istället med stallbesök då vi fick hem Björg från betäckningen. Hon är lagom i hullet och verkade klara resan riktigt bra. Hon kom ju i en lastbil och hästarna reser betydligt bättre i sådana än om de åker i vanlig transport.



Och nej, stallklädseln är väl inte den bästa, hann inte byta om när jag kom till stallet då transportören var lite snabbare än vad det först var tänkt... :)

Igår på eftermiddagen åkte vi ut på sjön och bara slappade. Riktigt skönt. Inget badande för min del, utan bara liggande på soldynan. Försökte mig på att läsa "aldrig fucka upp". Fortsättningen på "snabba cash" av Jens Lapidus. Den var dock rätt svår att komma in i och jag tvivlar på att jag kommer att orka försöka igen.
 

Kommentarer
Postat av: Stephi

Ja Björg såg verkligen jätte fin ut när hon sotd i hagen

2009-07-17 @ 20:23:55
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: glamur

Jag tycker att Lapidus böcker är ganska tråkiga ....spekulativa ... paketera nåt som dom flesta vet/... men under en "expert" täckmantel.



Håller inte som roman och inte som faktabok..



Dessutom kan jag ju inte läsa / :)LOL MVH glamur

2009-07-19 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0