Fixar o trixar!

Kom hem från jobbet för två timmar sedan och har nu duschat, färgat ögonbryn, tagit bort hår och allmänt fixat inför sommarsemester! Lade även en riktigt trevlig ansiktsmask som doftade CHOKLAD! Vet egentligen inte om de gör nån stor nytta med den doftade helt ljuvligt och det känns fräscht efteråt. Finns på Kicks för en tjuga om ni vill lyxa till det nån gång!

Imorgon försvinner jag alltså till Källareholmen! Familjens lilla släkthus utanför Grebbestad i norra bohuslän. Det blir jag o pappa som åker då. Mor kommer två dagar senare och stackars Henrik måste tyvärr jobba hela midsommarhelgen så han och jag åker dit gemensamt om två veckor istället!

 

Håller tummarna för gott väder, men blir det kasst så är det också lugnt. Då ska jag sticka, läsa böcker, lösa korsord, fiska och bara sitta och titta ut över havet tänke jag. I stugan saknas såväl el som rinnande vatten och dessutom är det ofta rätt dålig täckning för mobiltelefoner så det blir helt enkelt en liten elektronisk avgiftning och temponedsaktning. Något som jag tror vi alla behöver då och då! Sen blir det förstås även (minst) en tur in till sportshopen. En gigantisk sportklädesbutik med billiga märkesvaror! Träningsbyxor är redan uppskrivna på inköpslistan!

Dessutom är det otroligt vad man kan hitta på för annat när man inte fastnar och surfar runt lite planlöst eller ser på TV i några timmar.


Kommentarer
Postat av: Stephi

Vilken super fin bild på dig Malin

2009-06-21 @ 12:59:32
URL: http://telliban.blogg.se/
Postat av: Molly

åh, grebbestad! där kommer jag ifrån, vad kul! :)

ha en fortsatt bra helg :)

2009-06-27 @ 09:40:02
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0